Hemma igen :)


Kommer fler bilder från Sandras resa så snart hon hämtat
sladden till webbkameran så vi kan föra in det på datan...

Nu lite bilder när gumman kom hem till familjen igen ;)
Hon hade med sig massa presenter o julklappar o godis som
hon gav till sina småsyskon som längtat så efter henne.....

Sedan hade hon shoppat massa snygga väskor o skor som kanske sedan
hamnar på bild, min mobilkamera är inte den bästa ville bara föreviga ögonblicket iaf :)




        

Så bun o fin fast min mobil syns d dåligt med.
Snygg väska (en av 7-8 st tror jag, haha) o fin skarf till Amanda m döskallar (d gillar hon) tur den är röd iaf ;)

        

Patricia fick en fin t-shirt o tuffa träpennor' Ooooohhh..va fint tyckte hon...
Samtidigt som hon smaskade i sig massa choklad storasyster haft med sig..



Sandra är otroligt pigg fast resan har varit i ca 2 dygn, med viss oro före resan också...

        

Sandra packar upp den ena grejen efter den andra o ivrig som hon är vill hon
ju helst ge oss alla julklapparna på en gång med ( men då sa jag stopp! ) :)
Hon visar oss ett otroligt fint fotoalbum ( som jag önskade hon haft fler av ) ;P

        

Sandra posar snällt....sedan blir det till att öppna lite mer godis.....vissa köpt
i Thailand mmm.. o vissa köpta på taxfree.....



Sandra tar fram en av sina favoriter........vi l

  

Söta fotlänken har Sandra kvar sedan resan, hon är den enda som hade sin kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0